Financieel administratief medewerker

 Financieel Administratief Medewerker bij MS Vastgoed (32-40 uur)

 Den Haag |  Vastgoed |  Vastgoedadministratie |  Finance

Ben jij een nauwkeurige financiële professional die zich thuis voelt in een hecht en ondernemend vastgoedbedrijf? Dan is dit jouw kans om aan de slag te gaan bij MS Vastgoed – dé vastgoedbeheerder in Den Haag met hart voor mens, gebouw én omgeving.

Over MS Vastgoed

Wij zijn een modern familiebedrijf met stevige Haagse wortels en ruim 40 jaar ervaring in het opbouwen van een residentiele vastgoedportefeuille en vastgoed ontwikkeling. Bij ons vind je verschillende afdelingen onder 1 dak: technisch beheer, verhuur makelaardij, financiële administratie en (portefeuille)ontwikkeling.  We geloven in betrokkenheid, betrouwbaarheid en transparantie – waarden die je terugziet in alles wat we doen. Onze kracht? Korte lijnen, heldere communicatie en langdurige relaties met huurders, partners én collega’s.  Binnen MS Vastgoed krijg je de kans om écht mee te bouwen aan de verdere groei van het bedrijf, samen met een professioneel en hecht team.

Wat ga je doen?

Als Financieel Administratief Medewerker ben jij een belangrijke spil in ons team. Jij zorgt ervoor dat de financiële processen op rolletjes lopen en hebt oog voor zowel detail als het grotere geheel. Jouw werk is nooit saai – elke dag brengt nieuwe dynamiek binnen onze vastgoedportefeuille.

Jouw taken:

  • Het coderen en boeken van inkoopfacturen (digitaal);
  • Het verwerken van bankmutaties;
  • Invoeren en up-to-date houden van diverse data in digitale vastgoed programma (WOZ, meterstanden, etc.)
  • Ondersteuning bij administratieve werkzaamheden van ons makelaarskantoor.

Naast je algemene financiële taken, draag je zorg voor een correcte en tijdige uitvoering van de debiteurenadministratie. Jij houdt het overzicht en zorgt ervoor dat onze huurders op tijd betalen. Je gaat klantgericht en professioneel te werk en bent niet bang om de telefoon te pakken als dat nodig is.

Je werkzaamheden op dit gebied bestaan onder andere uit:

  • Het opstellen, controleren en versturen van huurfacturen;
  • Het bewaken van betalingstermijnen en signaleren van openstaande posten;

Met jouw zorgvuldige aanpak en klantgerichte communicatie draag je direct bij aan een financieel gezonde portefeuille én tevreden huurders.

Wie ben jij?

Je hebt een goed gevoel voor cijfers én voor mensen. Je werkt zelfstandig, bent accuraat en vindt het leuk om mee te bouwen aan processen binnen een groeiend bedrijf.

✔ MBO+ of HBO werk- en denkniveau (bijv. in financiële richting)
✔ Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol (ervaring bij een administratie-/ vastgoedkantoor is een pre)
✔ Je werkt gestructureerd en behoudt het overzicht, ook onder druk
✔ Kennis van vastgoedprogramma Informant en Excel is een pré
✔ Je bent leergierig en stelt kritische vragen om jezelf én ons verder te helpen

Wat bieden wij jou?

  • Een veelzijdige functie in een stabiel vastgoedbedrijf
  • Marktconform salaris afhankelijk van ervaring
  • Gezellige, informele werksfeer met ruimte voor initiatief
  • 23 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
  • Ruimte voor ontwikkeling
  • Regelmatig leuke teamactiviteiten/ bedrijfsuitjes

Praktische info

  • Soort dienstverband: Fulltime of Parttime (min. 32 uur)
  • Contractduur: 12 maanden met uitzicht op vast
  • Werkschema: maandag t/m vrijdag
  • Standplaats: Den Haag

Klinkt dit als jouw volgende stap?

Laat van je horen! Solliciteer direct via Indeed of stuur je cv met een korte motivatie naar firazia@msvastgoed.nl.
We kijken uit naar jouw reactie!