Financieel administratief medewerker

 Financieel Administratief Medewerker bij MS Vastgoed (32-40 uur)

 Den Haag |  Vastgoed |  Vastgoedadministratie |  Finance

Ben jij een nauwkeurige financiële professional die zich thuis voelt in een hecht en ondernemend vastgoedbedrijf? Dan is dit jouw kans om aan de slag te gaan bij MS Vastgoed – dé vastgoedbelegger in Den Haag met hart voor mens, gebouw én omgeving.
 
Over MS Vastgoed
Wij zijn een modern familiebedrijf met stevige Haagse wortels en ruim 40 jaar ervaring in het opbouwen van een residentiele vastgoedportefeuille en vastgoed ontwikkeling. Bij ons vind je verschillende afdelingen onder 1 dak: technisch beheer, verhuur makelaardij, financiële administratie en (portefeuille)ontwikkeling.  We geloven in betrokkenheid, betrouwbaarheid en transparantie – waarden die je terugziet in alles wat we doen. Onze kracht? Korte lijnen, heldere communicatie en langdurige relaties met huurders, partners én collega’s.  Binnen MS Vastgoed krijg je de kans om écht mee te bouwen aan de verdere groei van het bedrijf, samen met een professioneel en hecht team.
 
Wat ga je doen?
Als Financieel Administratief Medewerker ben jij een belangrijke spil in ons team. Jij zorgt ervoor dat de financiële processen op rolletjes lopen en hebt oog voor zowel detail als het grotere geheel. Jouw werk is nooit saai – elke dag brengt nieuwe dynamiek binnen onze vastgoedportefeuille.
 
Jouw taken zijn:
  • Het opstellen, controleren en versturen van huurfacturen;
  • Het bewaken van de huurbetalingstermijnen en het signaleren van openstaande posten;
  • Het verzorgen van de periodieke servicekosten afrekeningen;
  • Het onderhouden van de administratie van relevante vve’s;
  • Invoeren en up-to-date houden van diverse data in het  ERP Syteem (WOZ-waarden, meterstanden, energielabels etc.);
  • Het coderen en boeken van inkoopfacturen (digitaal);
  • Het verwerken van bankmutaties;
  • Ondersteuning bij administratieve werkzaamheden van ons makelaarskantoor.
Wie ben jij?
Je gaat klantgericht en professioneel te werk. Met jouw zorgvuldige aanpak en klantgerichte communicatie draag je direct bij aan een financieel gezonde portefeuille én tevreden huurders.
Je hebt een goed gevoel voor cijfers én voor mensen. Je werkt zelfstandig, bent accuraat en vindt het leuk om mee te bouwen aan processen binnen een groeiend bedrijf.
✔ HBO werk- en denkniveau (financiële richting)
✔ Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol (ervaring bij een administratie-/ vastgoedkantoor is een pre)
✔ Je werkt gestructureerd en behoudt het overzicht, ook onder druk
✔ Kennis van vastgoedprogramma Informant en Excel is een pré
✔ Je bent leergierig en stelt kritische vragen om jezelf én ons verder te helpen
 
Wat bieden wij jou?
  • Een veelzijdige functie in een stabiel vastgoedbedrijf
  • Marktconform salaris passend bij jouw ervaring en competenties
  • Gezellige, informele werksfeer met ruimte voor initiatief
  • 23 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
  • Ruimte voor ontwikkeling
  • Regelmatig leuke teamactiviteiten/ bedrijfsuitjes

Praktische info
  • Soort dienstverband: Fulltime of Parttime (min. 32 uur)
  • Contractduur: 12 maanden met uitzicht op een vast dienstverband
  • Werkschema: maandag t/m vrijdag
  • Standplaats: Den Haag

Klinkt dit als jouw volgende stap?

Laat van je horen! Solliciteer direct of stuur je cv met een korte motivatie naar firazia@msvastgoed.nl.
We kijken uit naar jouw reactie!